"If you love two people at the same time, choose the second....
Because if you really loved the first one, you wouldn`n have fallen for the second..."


-johnny depp

perjantai 14. kesäkuuta 2013

Tanskassa ja Riparilla häröilemässä

Moikkulimoikkuuuuliiiiii! :D

Kävin tossa pariviikkoa sitten tosiaan Tanskassa ja mä totaalisesti kyllä rakastuin siihen maahan!
Voisin mennä vaikka asumaan :p no en nyt ihan kuitenkaa mut melkein :D
Siellä on jotenki kaikkia paremmin :DD 

 RUOKAA!<3


 MAISEMIA!:)



 HOTELLI<3


 Kööpenhaminan eläintarha<3







 Meri<3

 Kauppakatu:)
 tää on Kööpenhaminan sellasesta alueesta jossa on 4 tällästä kauppakatua ja kaikkia kivoja vaatekauppoja<3

JOoooo mä tuolta Tanskasta juoksin sitten riparille isosten isoseksi ja kiitos hei oikeesti ihan kaikille leiristä!
Oli ihan mahtava leiri:) Häröiltiin siellä, ja pidettii kivaa!
Mä nauroin yhtenä iltana nii lujaa että tuntuu ettei koskaa ennen :D Yleensä ku maha tulee kipeeksi ku nauraa paljo, mut mulle tuli selkä ja jalatki kipeeksi :DDD Saavutus sekin!
Mut mulla oli ihan älyttömän kivaaaaa:) KLT!
Mutta oon toooosi väsyny ja maanantaina töihin ja sunnuntaina rippiralli, huhaaaaaahaahha!
Mutta nyt piiiitkät yöunet, KLT ja öitä kiitos näkemiin:)

sinappi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti