"If you love two people at the same time, choose the second....
Because if you really loved the first one, you wouldn`n have fallen for the second..."


-johnny depp

keskiviikko 3. heinäkuuta 2013

lomaaaaa 4 päivää:)

morsooooo!:)

Tänään alko sit se kauan odotettu Ruisrock viikonloppu:) Mulla alko se jo tänään, koska mulla on huomenna vapaapäivä muutenkin ja sit pe-su vapaata koska RUISROCK!
Öööömmm ihan paras viikonloppu tulossa:)
Mutta jjooo eipä tässä ny paljoo oo ees tapahtunu, vaikka en oo kirjottanu tänne sataan vuoteen taaskaan :D
Töissä oon ollu oikeestaan nää kaikki viikot....tai tää muutama viikko.
Mukavaa on ollu kyllä, mä tykkään olla kyllä töissä:) saa ainaki rahaa autoon ;D
Mä tein eilen mansikkadomino-tiramisu kakun:)


Muuten kaikki RUISROCKiin menevät, bongatkaa tän näköset ihmiset Lauantaina!!!






Mutta joo ihan mahtava vkl tulee kyllä jeeeeejeeeeee!! Muihin festareille en oo ajatellu mennä tänä kesänä, että sit mennää sit noille suurimmille festareille :)) Ja Ruisrockissa on aina niin hyvä meno että ne on kyllä parhaimmat festarit/ rocktapahtumat suomessa!:)
Huomenna pakkausta ja voi hyvänen aika ku mä en tiiiiiiä mitä otan mukaan....muuta ku kaks painavaa telttaa ja muutama pressu! Huoh....
Mutta hei kaikille kaikesta huolimatta hyvää viikonloppua, olkaa nätisti!!:)) ja ne jokka menee töihin niii jaksamisia <3

Moona-Sinappi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti