"If you love two people at the same time, choose the second....
Because if you really loved the first one, you wouldn`n have fallen for the second..."


-johnny depp

keskiviikko 10. heinäkuuta 2013

perillä on tuolla edessämme jossain, mennään mutta ajetaan hiljempaa

haissaaan:) 

viime viikonloppu oli ihan huisin hauska viikonloppu. 
leirintäalueella ei paljoo nukuttu kyllä hyvin ja muutenki oli aika rento meininki x) kiitos ensinnäkin mun seuralaisille! oli kyllä kivaaaaaa:)<3
kiitos myös bändeille ihan mahtavista keikoista Hurts, PMMP, Dizzee Rascal ja Knife Party! <3
Kaija Koota ja HIMiä kuultiin ulkopuolelta:) Ja vitun Macklemore ei nähty sit -.- mutta ehkä joku toinen kerta;) jossei suomessa niin sit jossain muualla!! edes once in a life time :33
Niiin ja Tavastian Lauantaidisco oli kiva x))
että Maanantaina suoraan aamuvuoro :DD oli pikkusen kyllä silmät ristissä xDD
mulla ei ollu kameraa siellä ny mukana, että lisäilen kuvia sit ku saan niitä Riikalta, heh! :D
mutta tässä vähän fiilistely musaa sieltä :PP

PMMP - Matkalaulu

Hurts - Somebody to die for

Knife Party - LRAD

jjjjuu eilen mulla oli vapaapäivä ja käytiin sitten tampereella vanhempien kanssa :)
tosiaan ostettiin mulle auto....<3 siinä onkin opettelemista seuraavaksi vuodeksi :DD
musta tuli nyt vastuullinen auton omistaja ja voi jessus ku en voi käsittää et se on yksin mun xD
mutta työt jatkuuu normaaliin tahtiin, kesä menee menemistää ihan hemmetin nopeesti ja mulla on ikävä kaikkia ihmisiä ;(( <3 mutta mä lisäilen kuvii sitten ku saan ne sit joskus ja kaikkee kivaa teille, rastia ruutuun jos luitte ja ette lukenu ihan sama sillä on ;))

tähän vielä fiilistely biisi vaikka en ookkaa naimisissa  tai parisuhteessa, mutta ai että on hyvä biiiiisi!


sinappi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti