"If you love two people at the same time, choose the second....
Because if you really loved the first one, you wouldn`n have fallen for the second..."


-johnny depp

lauantai 13. heinäkuuta 2013

...ja kasvot vieraat taas susta muistuttaa. Kuulen sanasi taas, sydän pysähtyy....

heippaah!:)

Tässä välissä ei oo sitten tapahtunu yhtään mitään järkevää, että aika turha postaus :D
Mmmm eilen ööö Perjantaina nähtii vähä Minnan ja Piritan kans, ja lähettii sit käymään Seinäjoella joka tosin loppu lyhyeen, mut ei siitä sen enempää. Sitte mäkkäriin käymään ja sit kotia nukkumaan.
Mmmh, töitä, töitä, töitä.... :D 
Mutta mä ihan tykkään olla töissä, ei siinä mitään:)


Jjjoo tässä on kuva öööäähh Turusta jostakiii, en ees muista mikä se oli se paikka, mutta otimpa sitten Sushia ja aiiiiiiii että oli HYVÄÄÄÄ! <3 Kyllä voin sanoo että Sushi on mun lemppari ruokaa ja tulee varmasti aina olemaan! Tuli vaan wasabia ihan hitosti vahingos nnii meinasin kyl kuolla siihen, mut hyvää se oli x))

Anteeeeeksi, oli pakko :DD Ruissari kuvamuistoja<3 Ootte söpöjä!! ;)

Ja joo, iskä otti musta kuvan auton kanssa Parkanossa S-marketin pihassa....ja JOOOO nähtii Seinäjoella mun autoo isompi mopoauto, että haukkukaa ihan rauhassa :DD Mutta mä tykkään mun autosta nnii HV ;DD

Voi mä kuuntelin kaikkia ihania vaaaaannnhoja biisejä tässä joku päivä sitten:) ja voi että voi 18 vuotias olla vanhanaikanen! Hehee, koska iskelmä<3 :D Mutta siis on vaan joitaki biisejä joista ei voi olla tykkäämättä musiikki genrestä huolimatta. Esimerkiksi.....Neljänsuora - Siipirikko ja Yölintu - Mahdunko maailmaas
OOOOoooooooo!!<3 :DDDD  Ja mä oon ihan kikseissä koska Aukustiin tulee Palava....
Osku Ketola ahh nam tervetuloa Jalasjärvelle again <3
Sit mä kuuntelin töistä tulles radioo nii sielt tuli Laura Närhen "Ei mee pois" -biisi ja ai että mä vihasin sitä joskus sillon kauan sitte....nyt se oli ihan taivaallisen ihana biisi :DD
Mutta eipä mulla sitten kai muuta sen ihmeellisempää oo:) Huomenna viettelen vapaata sunnuntaita ja Maanantaina työt kutsuu taas:)!



Pitäkäähän toisistanne huolta;)! <3

Sinappi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti