"If you love two people at the same time, choose the second....
Because if you really loved the first one, you wouldn`n have fallen for the second..."


-johnny depp

sunnuntai 14. heinäkuuta 2013

Keep partyin' like it's your job!

helouuu taas:)

Njoo, mä lupasin niitä kuvia....mmm siis ylipäätänsäkkää ei otettu kuvia paljon, kosoka A) ei jaksanu B) oli yks kamera ja C) ei muistanu :DD
Mutta siis täs on koko matka kiteytetty muutamaan mielenkiintoiseen kuvaan !x))


Todella perus kuva.....vitunmoiset kantamukset ja yks ettii että missähän me ollaan ja mihin meidän pitäis mennä :DD mä en ainakaa kanna enää ikinä tota rinkkaa ettäs tiedätte :DD

Tää kuva on otettu kai vähä ennen PMMP:n keikkaa:) Ollaan koviksia kaikki, saateri sentään ;))!

 Essi poseeraa, Pirita angstaa ja minä....hmmm ei mitään tietoo :DD tää on otettu ku venattiin bussia campingista festarialueelle....mikähän päivä, en tiedä. :D olinko ottanu jotaki...en tiedä sitäkää. 

Mulla eioo hajuakaan keitä noi oli, mut pyydettii yhtä ottaan kuva meistä ja sit....ne tuliki meidän kans kuvaan :D tää on otettu ennen Hurtsin keikkaa ku venattiin sitä ja oli pakko istua koska ei vaan kertakaikkiaan jaksanu seistä :PP ja tää kuva on otettu vähän ennen mun käpin likaantumista, että jos sinä keskimmäinen poika kuljet tästä ohitse, kiitos vaan tiputtamisesta xDD on meinaan kauniin ruskea mun käppi :P

hahaaa, eipä mulla muuta sitten....:)) huomenna töitä, töitä, töitä...joten täytyyy mennä nukkumaaan!
Nnnii me oltii tänään sjoella Erikan kans:) <3 Oli ihana nähdä.....aivan uskomattoman ihana nähdä:)<33
Rengonhoviin tuli sitte bussillinen....nniiiiin kuin tilauksesta :DD Heheee, oli kivaaa<3
Mutta nyt kauniita unia ja ....minkä tahansa kuvia xD

Sinappi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti