"If you love two people at the same time, choose the second....
Because if you really loved the first one, you wouldn`n have fallen for the second..."


-johnny depp

lauantai 10. elokuuta 2013

tell them I was happy, and my heart is broken, all my scars are open

Heipsansaaa:)

Voi tännekkää ei oo tullu kirjoteltuu pitkään aikaan. Eipä tässä taaskaa mitään sen ihmeempiä oo tapahtunu. Koulu alko viime keskiviikkona (jeijj) ja sitten mua vähä soiteltii takas töihin :D
Oli ihan mukavaa että koulu alko, mutta en voi vaa millää uskoo että seuraava kesäloma on vasta vuoden päästä :D:D:D:D Huhhuh, tuntuu että koulua on ollu jo kauanki!

Sapirassa vähä Tiinan kans....löydettiin mulle mies :::D Hahhaa, ihana nallukka <3
Kallis ja kaikkee muuta mukavaa :P

Äiti teki mulle kerran ihanan yllätyksen jääkaappiin:) Otin tuon mukaan sitte töihin ja ai että oli ihana syödä tuosta noita ku valmiiks laitettu ja oli hyväää<3 Kiitos Äiti ;)

Minä ja muuten vaan kokkailut ;;;D Voileipäkakku ja kolme tuntia xD
Meni... ehhmm kolmessa tunnissa :D Mut oli kyllä hyvääki ei siinä mitää.
Kallista touhua perhana sentään tekisin aina noita!

Piritan kanssa oltiin vähän Seinäjoella Solar soundin aikaan.....ensin makoiltiin auringossa pari tuntia ja sitte käytiin vähä kattelemassa tuttuja keskustassa :D Niiii ja perhana toi Garage on pahaa! ;)

Miitääässs, no ens viikonloppuna sitten juhlistetaan Aukustia :D:D Jalasjärven ylpeys! Rokki konsertti ja kaikki kaatokännissä x)) Mutta eipä siinä mitää, on ees joku syy olla poissa kotoa :P
Mutta muuten joo oon ihan poikki ihan kaikesta. Kilahtaa kyllä aika nopeeta....tarviin vaan vapaapäivän:/ Toivottavasti ees huomenna!! 
Oon kuunnellu tosi paljo musaa tässä lähiaikoina....siis tavallista enemmän ( jota mä kuuntelen jo ihan tarpeeksi paljon muutenki! ), mutta kaikkee kivoja mitä ny kuuluu radiostaki:)
Jjjees jees, mut eipä mulla muuta nyt kyllä oo ;) Pistäkää rastia ruutuun!

rakkaudella Moona

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti