"If you love two people at the same time, choose the second....
Because if you really loved the first one, you wouldn`n have fallen for the second..."


-johnny depp

keskiviikko 14. elokuuta 2013

somewhere over the rainbow.....

heipaaa!:)

Oonko mä sanonu jo että mulla on tosiaan kamera vielä "rikki" että kuvia....noup! :(
Mutta tosiaan mulla on nyt sitte oikeen kunnolla koulua, ja huhhuh ku mulla on ikävä vuorotyötä :D
Mun elämä on tällä hetkellä, kouluun, kotia, RUOKAA, musiikkia, datausta nukkumaan ---> kouluun, kotia.... O.o Huhhuh, hanki elämä Moona!
Mutta ens perjantaina, eli tämän viikon perjantaina sitten AUKUSTI<3
Sillon We work hard, Play hard, ;)


Mutta ku ei mulla kuvia ooo, niin laitan sitte musaa mitä oon kuunnellu:)
BTW mä vihaan mun pää-jukeboxia -.- Joku vähäki laulaa jotaki nii se soi mun päässä! Ja sit ku joku laulaa jtn toista biisiä nii sit se edellinen sekottuu kaaokseksi....ja hetken päästä se uus laulu soi mun pääsä :D Blehh...

Mutta numero 1 :) ehkä suloisin ja hyväntuulisin biisi mitä oon ny kuunnellu! Kaikki tytöt vaa huomio!

numero 2 :) ihana musavideo ;)

3. sanat on jotain NIIIN totta!

viimeseksi joku kiva hyväntuulinen.....
AIVAN! ens perjantaille tämä ;))  sanat ja fiilis on helemeeee!! Kuunneltu on paljon :)
en kyllä henk. koht. kauheesti välitä Keshasta mutta...^^

jjees eipä mulla muuta. terveisin turha postaus :D

sinappi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti