"If you love two people at the same time, choose the second....
Because if you really loved the first one, you wouldn`n have fallen for the second..."


-johnny depp

maanantai 26. elokuuta 2013

Well I won't give up on us, Even if the skies get rough

Heyaah!:)

Mun pitäis olla lukemassa huomiseen pikkun tenttiiin mutta ku eiiiii jjjaksa O.o Ei millään jaksa ::D
Mulle kuuluupi hyvää:))! Mistähän sitä alottas ja mitähän sitä on tehty^^
Hmm ainaki Perjantaina oon olllu shoppailemas Keskisellä :PP Tuli ostettua ihan liikaa kaikkee, en jaksanu kuvata :::D Mutta ostin vaatteita ja sit sain koneeseen hiiren ja hiirimaton:) meikän jääkarhu -hiirimatto^^
Lauantaina olin sitte Komias baaris muutaman kaverin kans.....kuskina ihan olin :P
Mutta ihan mielenkiintoinen ilta sinänsä :DD eipä siitä sen enempää....

Ainii olihan se Aukustiki toissa viikonloppuna :D Hitto on jääny blogi vähä vähemmälle O.o
Mutta eipä siitäkää sen enempää sitte xDD Eikä oo kyllä joistain asioista mitään muistikuvaa......tai on mutta millanen, nii siitä ei puhuta....kivaa kuitenki oli Aukustissaki! Kiitos Haloo Helsinki:) En tiiä yhtää missä mä olin mut missasin Palavan....ja Palavaa mä olin menossa kattomaan xDD Hmmm FAIL^^
Lauantaina sitte Mamba ja Elonkerjuu:))
Elonkerjuulla ihan mahtava keikka, kiitttoooosss^^

Tänään oltiin koulus vähä kuntosalilla....huhhuh sellaasta. Sitten olin tänään 6km intervalli lenkillä ja nyt pitäis lukee niihin kokeisiin mutta ei yhtää kyllä kiinnosta:// Täs vähä tätä päivää ku oltii Erkki-Pekan (Erika) kans tekstiili kaksoset :PP Mulla oli kans aamulla vielä harmaan kollarit jalassa mut vaihdoin farkkuihin kuntosalin jälkeen ;)) Oli kyllä hauskaa! Me ei tarvita heijastin liivejä ^^


Jjjees mutta eipä mulla taaskaan ollu mitää järkevää sanottavaa^^ Pistäkee rastia ruutuun jos luitte tai selasitte ees kuvat ;) Jeppäjeejeee son moro!


rakkaudella Sinappi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti