"If you love two people at the same time, choose the second....
Because if you really loved the first one, you wouldn`n have fallen for the second..."


-johnny depp

torstai 29. elokuuta 2013

6000 täynnä:)

heips!:)

Oli pakko postata koska toi 6000 näyttää niin kivalta tuos :P 
Mä kävin äitin kans tänään lenkillä....kävelylenkillä siis. Käytii 3km lenkillä, ahh oli ihana aurinkoinen ilta:)
Nyt mä vaan kuuntelen Schnuffelia....MITÄÄHH xDD 

Isä oli lenkilllä Chilin kans joten ne tuli vastaan meitä:)) Piti vähä peuhata sen kans!
I sooo f*cking love Chili <33


Mutta eipä mulla mitää ny oo kerrottavaa oikeestaan. Koulu on oikeestaan mun elämä nyt, että paljo kuntoillaan ja opetellaan koulus ::::DD Kaikkia eri testejä yms...
Mut kuntoutuksen ko. on kyllä se mun juttu :)))
Mut eipä mitää, keep reading my blog ::::::D ja rastit ruutuun!!!

rakkaudella Sinappi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti