"If you love two people at the same time, choose the second....
Because if you really loved the first one, you wouldn`n have fallen for the second..."


-johnny depp

perjantai 6. syyskuuta 2013

Are you dancing on the dance floor or drinking by the bar?

hello!:)

Meikä tässä oottelee että tää päivä kuluis, koska iltapäivällä pärähtää käyntiin tuparit!
Jyväskylä siis tänään suuntana ja kivaa tulee kyllä olemaan...tätä on odotettu^_^
Mä popitan mun popituslevyä ja ai että tulee hyvää musaa :::D Vähä kuluneita kylläki ku oon kuunnellu nii paljo tota levyä mutta silti siellä on sellasia ettei koskaan kyllästy :P

Siis miettikää, mä oon alannu soittamaan selloa ::DD Mä niiin kivenkovaa väitin että en koskaa enää koske selloon että tässä se nyt sitte soittelee :P Over the misty mountains opeteltu Hobitti elokuvasta, you have totally check that out! Ja sitte muitaki leffa biisejä ajattelin opetella....In dreams Taru sormusten herrasta ja Hedwig`s theme Harry Potterista :)) Niiitä mä oon tässä soitellu....

Tein kerran itse hampurilaisia ^^ Oli hyyyyvääää <33

 Tässä mun huonetta....Ihmeen siistinä on pysyny.....or NOT!! Chili koristaa huonetta ^^

Olin kerran väsynyt koulussa joten ajattelin että hierontapöytä vois olla sellanen oikein mukava alusta nukkua :DDD Ja mukavahan siihen ois ollu nukahtaa mutta opettaja tuli.....vietettiin Erikan kans silti melkein koko tunti tossa :::PP Rentoa!


rakkaudella Sinappi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti