"If you love two people at the same time, choose the second....
Because if you really loved the first one, you wouldn`n have fallen for the second..."


-johnny depp

tiistai 15. lokakuuta 2013

Johanna Kurkela ja täydellinen ilta

morjenstaa:)

Tosiaan viime lauantaina, eli 12.10.2013 oltiin Minnan kanssa kattomassa Johanna Kurkelan keikkaa Seinäjoen rytmikorjaamolla:) ...Ja voin sanoa että ei oo sitte koskaan ollu niin täydellistä iltaa. 
Tai on, mutta ei sillai samalla tavalla. 
Kurkelan keikka oli jotain niin upeeta ;____;
Ennen sitä keikkaa me oltiin Kyrkösjärven rannassa kuvailemassa ja siel oli niiiiin kaunis auringonlasku <3
Meidän suomen kauuuuunis ruska ja ihana maisema. Unohin hetkeksi että ollaan Seinäjoella :D
Mutta tässä on vähä kuvia sieltä:) ja anteeksi Minna jos täällä on vähä mielenkiintoisia kuvia ::::D


Oli siis tosi nättiä(:: Oliskohan tässä mitää muuta mitä mä oon tehny tässä välissä :DD No oon ollu vähän baareilemassa. Ainaki iidun ja Essin kanssaaaaa lähettii extempore baarireissulle ja sieltä ei tultukaa kovin noopeeta pois xDD hupsistaa^^ Sitte oltiin ringilllä Anniinan ja Piian kans :P Kolme tuntia! Aika hyvin, eh;)?
Mutta on ollu kyllä jotenki aika makeeta elämää nyt viime aikoina. Tänään mä pidän tanssikerhoja ala-astelaisille täällä Jalasjärvellä I´m gonna die! :DD

Mutta tosiaan mä opin tosi paljon Kurkelan keikalla....mä oikeesti suosittelen että kävisitte sen keikalla jos vaan pääsette joskus! Niin hassulta kun se tuntuukin  niin sieltä oppii kahessa ja puolessa tunnissa ihan hirveesti! Saatatte saada sieltä samanlaisen tunteen ku mulla nyt (: Elämä hymyilee, ihana olla tässä ja nyt ja oon kiitollinen siitä että oon tässä ja hengitän, ja oon kiitollinen kaikesta mitä oon saanu, vaikka kaikki loppuis tähän. Mulla on ntäydellinen elämä kaikkine suruineen ja iloneen!
Mä ajattelin ennen että tää biisi on ihan täyttä paskaa, että vitut meil on täydellinen elämä.....mutta nyt tää biisi on pelkkää totta!<3

Mutta tässä on kuvia Johannan keikalta ja siis....kiitos Minna aivan täydellisestä illasta!<3
Jos ihmettelette, niin Johanna käytti keikalla neljä eri pukua!:)
 
                                                              

Ja tosiaan ei tarvinnu kauaa ees oottaa et Johanna tuli sitte jakamaan nimmareita ja kuviaaaa ja plaaaaa en oo koskaa nähny niin täydellistä ihmistä^^ Jos ois olemassa keijuja ja haltioita nniin siinä teille yksi :::D


rakkaudella Sinappi/ Moona / mikälieihansama :DD

1 kommentti: