"If you love two people at the same time, choose the second....
Because if you really loved the first one, you wouldn`n have fallen for the second..."


-johnny depp

torstai 31. lokakuuta 2013

oothan tässä vielä huomenna...

Morpsaa!

-Johanna Kurkela - Sudenmorsian-
Mä en uskalla enää pitää sataa vuotta taukoa koska Erika ragee^^ Eivaa ihana oot Erika!:)
Mutta ei mulla kyllä mitää järkevää asiaa oo että ei sen puoleen, tuntuu tyhmältä päivitellä blogia :D
Mutta työssäoppiminen tosiaan alko viime maanantaina ja tosi mukavaa on kyllä ollu....on niin mun paikka että menny tosi nopeesti tää viikko:) 
Huomenna vielä työpäivä mutta sitte pääsee viikonlopulle vähä....hmmh xD
Bailaaaaaa bailandoooo ;) jos päästäis sinne baariin asti tällä kertaa :D

-Glee - It`s not right but it`s okay-

Muuta eipä mulla muistaakseni oo mitää......pianoo, skittaa ja laulanu oon aika ahkerasti aikani kuluksi ku pääsee töistä nnii aikasin eikä oo pitkä matka kotia :p 
Mutta tässä minä ja mun peacock hairstyle :::DDD Okei hiustyyli on siis Lindsey Stirlingin hairstyle :D
Joten piti itekki sitte kokeilla ja I like it :pp
Tossa ne on sillee "ei niin pörrössä" mutta tota on kiva tehä :D 


-Glee - Everytime (Britney Spears)-


Mutta kattellaa höpsänkeikat! :P
Pitäkää huolta toisistanne ja kertokaa että ootte toisillenne tärkeitä! :)

Moonu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti