"If you love two people at the same time, choose the second....
Because if you really loved the first one, you wouldn`n have fallen for the second..."


-johnny depp

sunnuntai 24. marraskuuta 2013

...mutta jonkunhan on uskottava että vielä rakkaus voittaa...

moippaa!:) 


Hehe, täs on taas yks joka ei oo jaksanu kirjotella tänne sitte yhtääään :D
Täs on tapahtunu kuulkaa enot vaikka ja mitä x) mutta kaikesta mä en jaksa kyllä ees kirjottaa...

Hmmm oltiin Tintin työnä Ullan kans käymäs tuos viime viikonloppuna ja tehtiin tortilloja:) Oli kivaaaa ja oli NIIN hyviä tortilloja että voi hyvää päiväääää<3
Ja Tintti teil on kiva kämppä, jeejee:)

ÖÖööö sitte viime sunnuntaina oltiin sit joulunavajaisissa seinäjoella....:) Oli meinaan pikkusen massiivinen ilotulitus :DD Mut oli kyl hieno, ei siinä mitää :p Sori iiDu ^^

 Sit mä tein vähä mutakakkua! nami nami nami^^ Oli muuten hyväää<3
Mulla oli vähä pieni toi kulho niin oli pakko ottaa kuva :D Mutta hyvää siitä tuli vaikka itte sanonki x)

Ja sitten kaikkien hehkuttama LUMI<3 Mut onhan se ihana asia^^ Kuva on nopeesti otettu kännykällä ku ajelin töihin aamulla ja oli kylllä ihana maisema ja sopivasti lumes oli tieki :)

Nnnojoo, no eilen oli sitte iiDun kanssa kauhupeli ilta ja voi moro ollaan noloja :DD
Käytii eka saunassa ja sitte syötiin suklaafondueta ja kaikkee muutaki hyvää:) 
Mutta meidän kauhupelit oli kivoja ehkä tunnin ku sit ei päästy eteenpäinm ja sit me vaa pyörittiin mettäs ja talos niin ku puolukka pillus ja sit oli tylsää xDD
Mun peli jäi siihen että mä en osannu hypätä sillä ukkelilla ja huoooohhh :D mutta tänään mä jatkan sitä peliä ja kuolen yksin tänne huoneeseen :D en osaa pelata kauhupeliii yksin O.o yhyyyyy!


heheee, see yah! 

<3:lla Moona

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti