"If you love two people at the same time, choose the second....
Because if you really loved the first one, you wouldn`n have fallen for the second..."


-johnny depp

maanantai 2. joulukuuta 2013

päällä talvisen maan hetki kuin ikuisuus

Morsot kaikille!:)

Joo olen pelannut Amnesiaa :DD Ja LaeppaVikaaki on tullu tuojotettuu ihan kiitettävästi^^
Joo, kyllä hankin ehkä elämän joskus....
Mutta mitähän täs välis ois tapahtunu....ei mitään? :D

Mä oon kuunnellu musaa paaaaaaljon:) popittanu korviin oikee kuulokkeilla nam nam hyvää musaa, luojan kiitos musiikki olet olemassa <3
Viime perjantaina mun työssäoppiminen loppu ja tänään oltii sitte koulussa. Shaibaa.

Lauantaina pidettii konserttia Joonaksen kanssa Pohjolassa....muutamalle ihmiselle :D heh....
Illalla sitte joskus....koska se oli :D puoli 12 yöllä ajeltii sitte iidun ja muutaman muun kans Seinäjoki cityä x)

Sit tänään mä joulukuun ja joulukalenterin kunniaksi tonttulakkeilin fb:s, Interpalsissa ja täällä ny sitte tän joulukuun ajan^^ Ahhh tonttulakki <3


Tällä viikolla on kouluu  vaa tänään ja huomenna päivällä....että loppuviikosta sitte vähän pikkujouluillaan ja tavataan vähä sukulaisia:) Jeejee, kuulostaa ihan jebaltam eh;)? Ens viikolla avataan Jalasjärvelle leffateatteri, että sinne siiis kattoo paaaaljon leffoja;))


rakkaudella Moona

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti