"If you love two people at the same time, choose the second....
Because if you really loved the first one, you wouldn`n have fallen for the second..."


-johnny depp

keskiviikko 25. joulukuuta 2013

The best Xmas ever!!:)

Isot morsot kaikille:)

Nyt on joulut taas lusittu, ja huomenna takaisin töihin...:) Kaks päivää enäää niii sitte on neljä päivää vapaata<3 Töissäki on kyllä ihan kivaa, mut saa vähä hengähtää. 
Mä en saanu mitää sen ihmeempiä joululahjaksi....sykemittari oli mun toivelahja ja sen mä sain:)
Oon onnellinen<3 Ja oli pakko käydä lenkillä vähä tesmaas sitä!
Sitte sain kaikkee....kynttilää, sisustuskylttiä (kiitos Minna oot ihana!) ja sitte vähä kaikkee muutaki :D
Kiitos kaikille ihanista joululahjoista, saatte sitte koulus ja millon missäki multa ku mulla meni joululahja hankinnat nii myöhällle, etten kerinny jakaa niitä vielä^^
Ja Hyvää Joulua vielä kaikille:)<3








Mut eipä mulla mitää ihmeempiä, ihana joulu on ollu:) Rakas veljeni sai CD:n toimii autos että ringilleeeee!!:)<3

Sinappi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti